Dünya çapında severek takip edilen Formula 1 yarışlarının isim sponsoru Lenovo, yarış kupalarına el attı. Teknoloji devi, yarışı kazanan pilotun öpücüğü ile çalışan yeni bir akıllı kupa geliştirdi.
Sevilen motor sporu Formula 1’in ünlü isim sponsoru Lenovo, gelecek yarışlar adına ilginç bir teknolojiye imza attı.
Şirket, Japonya Suzuka GP’de yarış sonrası kazanan pilotlara verilen kupaların tasarımında değişikliğe gitme kararı aldı ve yeni kupalar için dünyaca ünlü tasarım stüdyosu Pininfarina of America’yı görevlendirdi.
F1 araç girişi ve Lenovo logosundan esinlenerek tasarlanan yeni kupalar, aynı zamanda oldukça ilginç yeni bir teknolojiye de ev sahipliği yapıyor.
Formula 1’de ikonikeleşen kupa öpme hareketini bir adım daha ileriye götüren Lenovo, yeni tasarlanan kupalara “öp beni” adı verilen yeni sezgisel bir alan ekledi.
Yeni teknoloji sayesinde, kazanan pilot kupayı öptüğünde pilotun ait olduğu ülkenin bayrağı kupada canlanacak.
‘Öp beni’ teknolojili yeni kupalar, Lenovo’nun sponsor olduğu Austin’deki ABD ve Suzuka’daki Japonya Grand Prix’lerinde kullanılacak.
Peki siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Yorumlarınızı bekliyoruz…